Beauty vs. Brains Tag!

After getting nominated 6 times in total for the Liebster award (Still can’t believe this! Thank you to everyone who nominated me (see Liebster award post + Fay from Crazy Crafts and Gill from My Miss Dior Fashion)), I also got tagged by Jessica from Magique Maquillage to do the Beauty vs. Brains Tag. Since there isn’t a lot of explaining to do about what a tag is, I will just get into it.
Na 5 maal genomineerd te worden voor de Liebster award (Ik kan het nog altijd niet geloven! Dankjewel iedereen die mij nomineerde (zie Liebster award post + Fay from Crazy Crafts en Gill from My Miss Dior Fashion)), werd ik ook getagged door Jessica van Magique Maquillage om de Beauty vs. Brains Tag te doen. Aangezien hier niet veel uitleg bij nodig is, ga ik er gewoon aan beginnen.
First some rules (Copied from Jessica with permission): 
1. Link back to the person who tagged you.
2. Tittle the post “Beauty vs. Brains”.
3. Try to be as honest as possible.
4. Tag at least 3 other people and let them know that you tagged them.

Eerst enkele regels;
1. Link de persoon die je getagged heeft.
2. Noem de post “Beauty vs. Brains”.
3. Probeer zo eerlijk mogelijk te zijn.
4. Tag minstens 3 andere personen en laat hen weten dat je hen getagged hebt.

Now on to the questions.
Nu op naar de vragen.

1. Favorite book? Favoriete boek?
I’m not really a reader, so I don’t have a favorite book, but when I read, I like read mysterious books.
Ik ben niet echt iemand die veel leest, dus ik heb niet echt een favoriet boek, maar als ik lees, lees ik het liefst mysterieuze boeken.

2. Favorite quotation? Favoriete quote?
Nothing is impossible, the word itself says ‘I’m possible’ by Audrey Hepburn.
Nothing is impossible, the word itself says ‘I’m possible’ van Audrey Hepburn.

3. English or maths? Engels of wiskunde?
If you would have asked me this 5 years ago, I would definitely have said maths because I was good at it! But when I started college, I really started struggling with it so now I hate it, and therefore would have to say English! 😀
Als je mij dit 5 jaar geleden zou vragen, zou ik sowieso wiskunde gezegd hebben omdat ik er goed in was! Maar toen ik aan de universiteit startte, begon ik er echt moeilijkheden mee te krijgen, dus nu haat ik het, en daarom moet ik nu toch voor Engels gaan! 😀 

4. Science or art? Wetenschappen of kunst?
I always have been bad at science so art!
Ik ben altijd slecht geweest in wetenschappen, dus kunst!

5. Name 5 musical artists that changed your life. Noem 5 muziekartiesten die je leven hebben veranderd.
I don’t think I will be able to name five, but here’s a few: Rihanna, Demi Lovato and The Spice Grils :D, this probably sounds weird, but when I was little I used to listen to them all the time! I even watched the movie like a billion times! 😀 Everyone used to call me baby spice because my hair was as blond (maybe even blonder) as hers and I always wanted to be cute like her. It think it’s because of her that I’m such a girly girl! 😀
Ik denk niet dat ik er 5 kan noemen, maar hier zijn er enkele: Rihanna, Dmi Lovato en The Spice Girls 😀 Dit laatste klinkt waarschijnlijk raar, maar toen ik klein was luisterde ik altijd naar hen! Ik heb de film ook enorm vaak gezien! 😀 Iedereen noemde mij baby spice omdat mijn haar ook zo blond was (misschien zelfs blonder) als dat van haar en omdat ik altijd schattig wou zijn. Ik denk dat ik daarom zo een meisje meisje ben! 😀

6. Favorite and least favorite subject at school? Favoriete en minst favoriete vak op school?
Favorite at this moment would be marketing, least favorite: energy, the most boring subject ever!
Favoriete op dit moment zal marketing zijn, minst favoriete is energie, meest saaie vak ooit! 

7. Favorite ‘celebrity with a brain’? Favoriete ‘celebrity with a brain’?
Natalie Portman. She just really fits in this topic I think. 😀
Natalie Portman. Ze past gewoon goed in dit onderwerp vind ik. 😀

8. If you could study anything, anywhere, what would it be? Als je eender wat kon studeren, eender waar, wat zou het zijn?
I would probably study something beauty related in America. If you read my Liebster award post, you know that I discovered too late that I wanted to be more creative. I would love to do something else after the studies I’m doing right now and hopefully combine the two.
Ik zou waarschijnlijk iets beauty gerelateerd studeren in Amerika. Als je mijn Liebster award post gelezen hebt, weet je dat ik te laat ontdekt heb dat ik eigenlijk liever iets creatiever zou doen. Ik zou daarom graag nog iets anders doen na de studies die ik nu doe en hopelijk beide dan combineren.

9. What is your nerdy little secret? Wat is jouw ‘nerdy’ geheimpje?
Like Jessica, and weird enough like the other girls she tagged to do this, I’m really into anything that has to do with crime/murder! (I know this probably sounds creepy.:p) That’s why I love Dexter! I even considered to study criminology for a while before I started my business engineering study.
Zoals Jessica, en vreemd genoeg zoals de andere meisjes die zij getagd heeft, ben ik echt geïnteresseerd in alles wat met misdaad/moord te maken heeft! (Ik weet dat dit waarschijnlijk nogal ‘creepy’ overkomt.:p) Dat is ook waarom ik heel graag naar Dexter kijk! Ik heb zelfs een tijdje overwogen om criminologie te studeren nog voordat ik mij opleiding Handelsingenieur startte.

10. Beauty gurus who you admire for more then their love for fashion/beauty. Beauty gurus die je voor meer dan hun liefde voor fashion/beauty bewondert.
Leighann, Kelly and Arden Rose. They are a few of my favorites and they all went are still are going to college (or at least I think so?).
LeighannKelly en Arden Rose. Dit zijn enkele van mijn favorieten en ze zijn allemaal aan het verder studeren of hebben dat gedaan (of tenminste dat denk ik?).

11. If your blog couldn’t be focused on fashion/beauty, what would be the focus instead? Als je blog niet op fashion/beauty gebasseerd kon zijn, wat zou de focus dan zijn?
I think about dance. I did ballet and jazz dance for about 15 years and really miss it now!
Ik denk over dans. Ik heb ongeveer 15 jaar lang ballet en jazz dance gedaan en ik mis het echt enorm nu!

12. Name some things you’re obsessed with that others would find strange. Noem enkele dingen waardoor je geobsedeerd bent die andere raar zouden vinden.
I can only think of something I used to do. When I used to get a haircut, the only requirement I had was that I had to be able to touch my hair when I reached from my lower back upwards, if you understand what I mean. 😀 It just had to be at least that long! I don’t know why but that was important to me. :p Not anymore though, my hair is almost always shorter now, about right below my shoulders or a little longer.
Ik kan alleen maar iets bedenken wat ik vroeger deed. Als ik vroeger mijn haar liet knippen, was mijn enige vereiste dat ik mijn haar nog kon aanraken als ik met mijn hand via mijn onderrug naar boven ging, als je snapt wat ik bedoel. 😀 Het moest gewoon minstens zo long zijn! Ik weet niet waarom maar dat vond ik belangrijk. 😀 Nu niet meer, mijn haar is nu bijna altijd korter, meestal net tot onder mijn schouders of iets langer.

13. Name 5 people who inspire you (no friends or family). Noem 5 mensen die jou inspireren (geen vrienden of familie). 
Probably just the beauty gurus I mentioned in question 10, Rihanna and Demi Lovato. I just love them and look up to them and what they do.
Waarschijnlijk zijn dat de beauty gurus uit vraag 10, Rihanna en Demi Lovato. Ik hou er gewoon van en kijk op naar hen en wat ze doen.

14. Who is your intellectual soulmate?  Wie is jouw intellectuele soulmate?
I don’t think I have one. 😀
Ik denk niet dat ik er één heb. 😀

Let’s tag some people!
Laat het taggen beginnen!


xoxo
Sweet. Sparkly. Serendipity.
2 gedachtes over “Beauty vs. Brains Tag!

Geef een reactie

