Deauty Box: August Deauty Box: Augustus

I subscribed to a monthly beautybox for the first time and here you can see what I got in my first box ever and my thoughts about it.
Ik heb me voor de eerste keer op een maandelijkse beautybox geabonneerd en in dit artikel laat ik jullie zien wat ik in mijn eerste doos kreeg en wat ik ervan vind.


Important to say in advance: The first box I got happened to be the one of the first birthday of Deauty, a Belgian monthly cosmetics discovery service. Well, “happened to be”, I have been wanting to order one for a long time but when I saw that there was a little more special box for the first anniversary of Deauty, I thought ‘this is my chance’ and so I grabbed it.
Belangrijk om even vooraf te zeggen: De eerste box die ik kreeg was toevallig die van de eerste verjaardag van Deauty, een Belgische maandelijkse cosmetica ontdekkingsservice. Nouja, “toevallig”, ik wou al lang eentje bestellen maar toen ik zag dat er voor de eerste verjaardag van Deauty een iets specialere box was, dacht ik ‘dit is mijn kans’ en deze greep ik dus. 

For those who do not know Deauty, it stands for Discover Beauty and is the Belgian counterpart of foreign varieties such as Birchbox, Glossybox and many others. When you open the box there is always a piece of paper in with some text and the products you received. This time it was a special paper. There are in fact flower seeds in it. I think this in itself is a nice touch and I will certainly use this as well. The usual ribbon is replaced by a luxury version. In this way, Deauty gives us a little extra: a hair ribbon.
Voor zij die Deauty niet kennen, het staat voor Discover Beauty en is de  Belgische tegenhanger van buitenlandse varianten zoals Birchbox, Glossybox en nog vele anderen. Wanneer je de doos opent zit er altijd een papiertje in met daarop wat uitleg en de producten die je hebt ontvangen. Dit keer was het een speciaal papiertje. Er zitten namelijk bloemenzaadjes in. Dit vind ik op zich wel een leuk extraatje en ik ga dit dus zeker ook gebruiken. Daarnaast was het normale lintje ook vervangen door een luxe versie. Op deze manier wil Deauty ons een extraatje geven, namelijk een haarlintje.


The first thing I saw in the box was this bottle of Bioderma. I was immediately thrilled because I wanted to try this for a very long time, but hadn’t bought it yet. I will certainly test this out and write about it later.
Het eerste wat ik in de doos zag was dit flesje Bioderma. Hier was ik al onmiddellijk enorm blij mee want ik wou dit al heel erg lang proberen, maar was er nog niet aan geraakt om er eentje te kopen. Ik zal dit dus zeker uittesten en er later nog een artikel over maken.

Bioderma – Full Size – €9,20

Of course this had to be in it, the Maybelline Baby Lips. Again, I was very happy with this. I already have two Baby Lips that I ordered on Amazon, just because I’m too impatient to wait for it if there is a hype in the U.S. among youtubers. 😀 I really like them so far, but I can’t say anything about this one yet because I did not have this one until now, so I’m very happy about that!
Natuurlijk moest deze erin zitten, de Maybelline Baby Lips. Ook hier was ik heel erg blij mee. Ik heb er zelf al 2 die ik besteld had op Amazon, gewoon omdat ik te ongeduldig ben om erop te wachten als ik een hype bij de Amerikaanse youtubers zie voorbijkomen. 😀 Ik vind ze tot nu toe erg leuk, maar over dit exemplaar kan ik nog niets zeggen aangezien ik deze nog niet had, waar ik dus heel blij om ben!

Maybelline Baby Lips – Full Size – €3,99

The next thing I saw was, for me at least, by an unknown brand, where Deauty is for. Since I don’t have that many blushes, this one from Avril will be very useful, so again I’m very happy.
Het volgende dat ik zag was van een, voor mij althans, onbekend merk, waar Deauty uiteindelijk ook voor dient. Aangezien ik nog niet zo veel blushes heb, kwam deze van Avril zeer goed van pas en ook hiermee ben ik dus heel tevreden. 

Avril Blush – Full Size – €2,00

In addition, there was also a small bottle of perfume in the box. I think this is really nice for on holidays and since I went to London, this came in handy. The scent is not one that I would buy because it is quite floral. Personally I’m more into fresh, sweet smells, but this smells okay too. I will certainly use this when I go on holiday for example and not want to take a big bottle of perfume.
Daarnaast zat er ook een klein flesje parfum in de doos. Dit vind ik echt ontzettend handig voor op vakantie en aangezien ik naar Londen ging, kwam dit goed uit. De geur is er niet één die ik persoonlijk zelf zou kopen omdat hij nogal bloemig is. Ik ben persoonlijk meer voor frisse, zoete geuren, maar hij ruikt wel oké. Ik zal hem dus zeker gebruiken wanneer ik op vakantie ga bijvoorbeeld en geen grote fles parfum mee wil nemen.

Jeanne en Provence Eau de Parfum – 20 ml – Full size 60 ml: €9,95

Then I saw this big bottle in the box. It is a nourishing shampoo from L’Oreal Professionnel for all hair types. I will definitely use this as I have been noticing that clear shampoos work much better for me personally.
Daarna zag ik deze grote fles in de doos zitten. Het is een voedende shampoo  van L’Oréal Professionnel voor alle haartypes. Dit ga ik zeker ook gebruiken aangezien ik gemerkt heb dat doorzichtige shampoos voor mij persoonlijk veel beter werken.

L’Oréal Professionnel Mythic Oil Shampoo – Full Size – €15,20

Finally there was a product by Garnier in the box. Since on the packaging it says ‘new’, I am very curious about this products. It is a kind of primer which is supposed to create a smooth base. Since I have rather large pores I will definitely try this out and I really hope it does what it claims to.
Als laatste zat er nog een product van Garnier in de doos. Aangezien er op de verpakking ‘new’ staat, ben ik hier heel erg benieuwd naar. Het is een soort primer die een gladde basis zou moeten creëren. Aangezien ik nogal last heb van grote poriën ga ik deze zeker proberen en hoop ik ook echt dat hij doet wat hij beweert. 

Garnier Perfect Blur – Full Size – €10,99

So, this was everything I got in my first Deautybox. I am extremely pleased with this box! As you can see there were a lot of full size products. The box had a value of €44.69, well above the price of €15. Not all boxes are the same so some have received other products. Some youtubers that I watch received a Clinique lipstick instead of the shampoo and perfume. Personally, I’m glad I didn’t get that since I didn’t really like the color and I probably would have given it to my mum.
Zo, dit was alles wat ik in mijn allereerste Deautybox ontvangen heb. Ik ben echt enorm blij met deze doos! Zoals jullie kunnen zien zaten er veel full size producten in. De doos had uiteindelijk een waarde van €44,69. Ruim boven de prijs van €15 dus. Niet alle boxen zijn hetzelfde dus sommigen hebben andere producten ontvangen. Zo zag ik bij enkele youtubers dat zij in plaats van de shampoo en de parfum een lipstick van Clinique hadden gekregen. Persoonlijk ben ik blij dat ik die niet gekregen heb aangezien de kleur echt niets voor mij was en ik die waarschijnlijk dus gewoon aan mijn mama zou geven.

Originally I was going to order only 1 box as €15 per month is quite a lot for a student, but because this is a special version of the box and because I would like to compare this with how a normal box looks like, I decided to get the September box as well. So definitely look forward to the article about that at the end of this month!
Oorspronkelijk was ik van plan maar 1 Deautybox te bestellen aangezien €15 per maand voor een studente nogal veel kan zijn, maar omdat dit een speciale versie is van de box en omdat ik dit toch graag zou willen vergelijken met hoe een normale box eruit ziet, heb ik besloten deze van september ook aan te schaffen. Kijk dus zeker uit naar het artikel daarover aan het einde van deze maand!

What is your favorite product in this box? Let me know if you want any reviews!
Wat is jou favoriete product in deze box? Laat me weten of je een review wilt!

xoxo
Sweet. Sparkly. Serendipity.

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 14px!important; font-weight:normal!important; }

2 gedachtes over “Deauty Box: August Deauty Box: Augustus

  1. Yes I did! ^^ I was really happy with the box. However it was only my first box ever so I can't compare it with anything. And on top of that it was a special edition. I will be getting another one this month to compare this special one with a regular one! Hope I will like that one too 😀

    Thanks for reading my blog post! ❤

Geef een reactie

