How I clean my makeup brushes

Hi lovelies!

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 14px!important; font-weight:normal!important; }


In todays blog post I will show you how I clean my makeup brushes. I don’t do anything special but I thought it was a fun video to do. 
In het artikel van vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn make-up kwasten was. Ik doe niet echt iets speciaals, maar dacht dat het wel een leuke video was.
As you will see I only filmed a few of my makeup brushes just because it would be extremely boring if I showed you all of them, since it’s the same steps over and over again. Basically I just use clear shampoo and swirl the brushes in the palm of my hand until the water is clear when I rinse the brush. I then let them dry on a towel or a dry wash cloth. 
Zoals je zal zien, filmde ik slechts enkele van mijn make-up kwasten omdat het anders enorm saai zou worden aangezien ik hetzelfde doe voor alle kwasten. Ik gebruik gewoon doorzichtige shampoo en draai de kwasten in de palm van mijn hand totdat het water proper is wanneer ik de kwast spoel. Daarna laat ik ze drogen op een handdoek of droog washandje.

Let me know if you have any requests or questions! Thanks for watching and reading! 
Laat het zeker even achter als je vragen of een voorkeur hebt voor het volgende artikel! Dankjewel voor het kijken en lezen!


xoxo
Sweet. Sparkly. Serendipity.
9 gedachtes over “How I clean my makeup brushes

  1. Oeh ja, vraagje: welke burshes heb je allekaam? Je kan miss eens je collectie tonen en zeggen welke je favorieten/de beste zijn? En waar je ze gekocht hebt? Want ik ben zelf op zoek naar goede borstels 🙂 Ik heb er nu tijdelijke van models own… Heb er ooit van mama gekregen en die waren echt goed, maar nu beginnen ze te shedden jammer genoeg 😦

  2. Ik wil zeker wel eens een artikel schrijven over mijn kwasten collectie! ^^ En een post over mijn favorieten kan ik ook wel doen! Zal ik binnenkort eens werk van maken dan! ^^
    Ik heb borstels van Ebay, The Body Shop, Yves Rocher, Rituals, E.L.F. en essence (ik denk dat ik alles heb genoemd :p), maar wil er supergraag van Sigma of Zoeva! ^^
    Ooh hoe zijn die van models own?

Geef een reactie

