Review | Herôme Nail Hardener (Extra Strong)

Hi dolls!

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 14px!important; font-weight:normal!important; }


If you have brittle nails like I do, this blog post will definitely be something for you so keep on reading! 😉
Als jij net zoals ik zwakke nagels hebt, zal dit artikel zeker iets voor jou zijn dus blijf zeker lezen! 😉


My mom and I have a lot in common and 1 of those things is not that pleasant: Very weak nails! They break for no reason so it is impossible for us to grow our nails even though we really want to.
Mijn mama en ik hebben veel gemeen maar 1 van die dingen is niet zo tof: enorm zwakke nagels! Ze breken voor het minste en het is onmogelijk voor ons om ze te laten groeien, ook al willen we dat wel graag.

Recently I found the Herôme Nail Hardener Extra Strong. Me and my mom already tried the regular one before and we were really happy with that one. We finished the bottle and since it is quite expensive, I didn’t buy it again after that. So after a while my nails got back to their normal being and started breaking on me again. That’s when I decided to by another nail hardener by Herôme, since it was the only one so far that worked for me. When I saw you got a free mini nail whitener with the extra strong one, I decided to pick that one up. It was around 14€ but for some reason I got a discount and got it for 11€ (including the mini nail whitener), so that immediately made me happy. 😀
Onlangs vond ik de Herôme Nail Hardener Extra Strong. Mijn mama en ik hadden de gewone versie al eerder geprobeerd en we waren hier heel tevreden over. We hebben deze helemaal opgemaakt, maar aangezien het vrij duur was, heb ik toen geen nieuwe gekocht. Na een tijdje werden mijn nagels weer zwak zoals gewoonlijk dus besloot ik een nieuwe nagelverharder van Herôme te kopen omdat dat tot nu toe de enige was die voor mij hielp. Toen ik zag dat je bij de extra sterke versie een mini nail whitener kreeg, ben ik voor deze gegaan. Normaal kostte deze rond de 14€ euro, maar om één of andere reden was hij nog maar 11€ (inclusief de mini nail whitener).

On the packaging it says to use it for 2 weeks and that you should apply 1 coat on day 1, another coat the next days and remove everything and start over the third day and so on (do I make sense? :p). So that’s what I did to get the best results. Also worth mentioning: I did not put any other nail polish on my nails during those two weeks. However, with the first bottle I used (the regular one), I did and still got great results.
Op de verpakking staat dat je het 2 weken moet gebruiken en dat je 1 laagje moet aanbrengen op dag 1, de volgende dag een tweede laagje en alles eraf halen en opnieuw beginnen op dag 3, enzovoort (snappen jullie wat ik bedoel? :p). Dus dat is wat ik deed om de beste resultaten te verkrijgen. Wat je ook in gedachten moet houden: ik gebruikte tijdens die 2 weken geen enkele andere nagellak, hoewel ik dat wel deed met het eerste flesje (de gewone versie) en dat gaf ook prima resultaten.

I remembered from the first bottle that I could feel the polish work through my nails, so I was a little afraid that this one would hurt since it is extra strong, but it didn’t. I only felt it every second coat I put on, but it wasn’t hurting at all. My mom on the other hand did feel a lot of burning because here nails are very thin. So if your nails are really, really thin, I would recommend starting out with the regular one. 
Ik herinnerde me van het eerste flesje nog dat je de nagellak echt voelde werken, dus ik was een beetje bang dat deze zelfs pijn zou doen aangezien het extra sterk is. Gelukkig deed het dat niet. Ik voelde enkel elk tweede laagje werken, maar het deed helemaal geen pijn. Mijn mama daarentegen voelde het wel een beetje branden omdat haar nagels echt heel dun zijn. Dus als je echt hele dunne nagels hebt, zou ik toch aanraden om met de gewone versie te beginnen.

Did it work after to weeks? Definitely! I even noticed a huge difference after only 3 or 4 days. My nails were already a lot stronger than before! I used it for two weeks straight and there’s hardly any product gone, so this bottle will last for a long time! Whenever I feel my nails are getting brittle again, I will go back to this and give them a little boost. 
Werkte het na 2 weken? Absoluut! Ik merkte zelfs al een groot verschil na 3 of 4 dagen. Mijn nagels waren a een stuk sterker dan voorheen! Ik heb het 2 weken lang gebruikt en er is amper product uit het flesje opgebruikt, dus ik zal hier nog heel lang mee toekomen. Wanneer ik dus merk dat mijn nagels terug wat zwakker worden, grijp ik zeker weer naar deze nagelverharder om ze een kleine boost te geven.

Hope this helps and thanks for reading, lovelies! ^^
Hopelijk helpt dit en dankjewel om te lezen, lieverds! ^^ 

xoxo
Sweet. Sparkly. Serendipity.
2 gedachtes over “Review | Herôme Nail Hardener (Extra Strong)

  1. Leuk! ^^ Mij helpt het echt enorm! Ik ben het nu nog eens aan het gebruiken (derde keer met zelfde flesje sinds dit artikel) en merk opnieuw al enorm verschil en zit pas aan dag 4! Ik ga het zelfs geen 2 weken doen omdat het gewoon niet nodig is 😀

Geef een reactie

