Essie | Over The Knee

Hi beauties!

Love some fall nail polishes? Here’s one of my faves!
Hou je van herfst nagellakjes? Hier is één van mijn favorieten!



My favorite fall nail polishes are mostly darker colors like browns and greys. Recently I bought my first Essie nail polish and ever since I bought that one, I’m on love with Essie! The color in this post was the second one I bought: Over The Knee. It’s a medium brown with rose gold shimmer. You can’t really see the shimmer in the pictures and it isn’t really that noticeable but I really love that little rose gold touch in this polish.

Mijn favoriete herfst nagellakjes zijn meestal donkere kleuren zoals bruin en grijs. Onlangs kocht ik mijn eerste Essie lakje en sinds toen ben ik verliefd op Essie! De kleur in dit artikel is de tweede kleur die ik kocht: Over The Knee. Het is een medium bruine kleur met een rosé gouden fijne glitter. Je kan de glitter niet echt zien in de foto’s en ook in het echt is het niet echt opvallend maar ik vind de rosé gouden toets in dit lakje echt mooi.


On the next two pictures I’ve been waiting the polish for 8 days! To me, that’s insane! Normally my nail polish stays on for 2 or 3 days max, but this Essie polish didn’t even chip after 8 days and I didn’t even use a top coat! I do have to say that I was wearing Sensationails underneath (on the ring finger I’m wearing a gel polish by Orly in Rage), but I don’t know if that has any effect on the wear of the polish.
Op de volgende twee foto’s droeg ik het lakje al 8 dagen! Normaal blijft nagellak 2 of 3 dagen zitten bij mij, maar dit Essie lakje chipte niet eens na 8 dagen en ik droeg er niet eens een topcoat over! Ik moet wel zeggen dat ik er Sensationail onder droeg (op de ringvinger een gellakje van Orly in de kleur Rage), maar ik weet niet of dat echt een effect heeft op het slijten van de lak.

I now have 3 Essie nail polishes but I really want to expand my Essie collection so let me know what your favorite Essie polish is! ^^
Ik wil mijn Essie collectie graag nog uitbreiden dus laat zeker even weten wat jouw favoriete Essie lakje is! ^^

xoxo
Sweet. Sparkly. Serendipity.
Don’t forget to follow!
6 gedachtes over “Essie | Over The Knee

  1. Oh is ook wel leuk denk ik ^^ Ik weet nog niet welke ik er nog bij zou willen. vind het eerlijk gezegd wel een beetje jammer dat ze niet superveel kleurkeuze hebben 😦 Maar er zit sowieso nog wel iets tussen dat mij aanspreekt 😀

Geef een reactie

