The 2014 Blogger Challenge

Hi Sweeties! .post h1 small{ display: block!important; font-size: 14px!important; font-weight:normal!important; }


For the first time I’m taking part of a blogger challenge hosted and created by another blogger, Gaby from Another Girly Blog! I’m really excited to start this so here’s just a quick post about the challenge. 😀
Ik neem voor de eerste keer deel aan een blogger challenge gemaakt door een medeblogster, Gaby van Another Girly Blog! Ik ben enorm enthousiast om hieraan te beginnen dus hier al een klein artikel over de challenge. 😀

AnotherGirlyBlg


The challenge is called the #2014BloggerChallenge and this means I’ll be posting twice a month about a topic given by Gaby. I think this will be so much fun to do as it will give me ideas to write and encourage me to write about things I wouldn’t normally think of. 
De challenge noemt de #2014BloggerChallenge en dit betekent dat ik 2 maal per maand een artikel zal schrijven over een onderwerp gegeven door Gaby. Ik denk dat dit echt heel leuk gaat zijn aangezien het mij nieuwe ideetjes zal geven en mij laat schrijven over dingen waar ik normaal niet eens aan zou denken.

Maybe you feel like doing this as well after reading this. If that’s the case, you can just email Gaby at anothergirlyblg@gmail.com or go to her blog post about the challenge here. I would love to know if you’re taking part to make sure to leave a comment! ^^
Misschien wil je na het lezen van dit artikel ook deelnemen aan deze challenge? Dan kan je gewoon een mailtje sturen naar anothergirlyblg@gmail.com of naar Gaby’s artikel over de challenge gaan. De challenge is wel in het Engels dus misschien kan je even vragen of je het gewoon in het Nederlands mag doen. Ik hoor graag of je meedoet dus laat zeker een reactie achter! ^^

xoxo
Sweet. Sparkly. Serendipity.
2 gedachtes over “The 2014 Blogger Challenge

Geef een reactie

