Weight Loss Wednesday | Week 1

Hi sweeties!

Today I’m back with a weight loss post which means my weekly weigh-in was today. So if you want to find out how and what I did this week, keep on reading! ^^
Vandaag ben ik terug met een artikel over mijn gewicht en dus was het vandaag mijn weekdag. Als je benieuwd bent hoe en wat ik deze week gedaan heb, lees dan zeker even verder! ^^



Weight last week: 65,3 kg
Weight this week: 65,0 kg

Gewicht vorige week: 65,3 kg
Gewicht deze week: 65,0 kg


As you can see, I did lose some weight this week. Not a lot, just 300 grams, but I’m really happy with that since I went to London this weekend and had a party yesterday, so I actually expected to gained a little even.  Normally in these posts I would tell about what I ate and stuff like that, but since this was such a busy week, I didn’t eat that healthy and I didn’t write down what I ate. 
Zoals je kan zien ben ik wel een beetje afgevallen deze week. Het is echt niet veel, maar 300 gram, maar hier ben ik toch heel blij mee omdat ik dit weekend in Londen was en gisteren nog een feestje had. Ik had dus eerlijk gezegd verwacht dat ik lichtjes was bijgekomen. Normaal zou ik in dit soort artikels ook schrijven over wat ik die week gegeten heb en dergelijke, maar aangezien deze week zo druk was voor mij, heb ik dat niet echt kunnen bijhouden.

One thing I can tell you is that I’ve really been trying not to overeat and just stop when I’m full enough. Normally I don’t pay a lot of attention to that and afterwards I feel that I ate a little too much. This week I did pay attention to this and stopped on time. Because of that I feel like I’m not as hungry as usual and I’m full faster, so I ate a little less. Probably this is the reason for this week’s weight loss.
Wat ik jullie wel nog kan vertellen is dat ik er echt op gelet heb om niet te overeten en te stoppen wanneer ik genoeg heb. Normaal let ik daar niet op waardoor ik na het eten al snel het gevoel heb dat ik teveel gegeten heb. Deze week lette ik daar wel op en stopte ik dus ook echt wanneer ik genoeg had. Daardoor heb ik wel het gevoel alsof ik sneller genoeg heb en niet zoveel honger heb als normaal en daardoor at ik dus ook wat minder. Waarschijnlijk komt het gewichtsverlies van deze week dus daardoor.

I can’t really say anything about exercising this week, just because I didn’t do any. 😀 I did walk a lot in London if that even counts. :p
Over beweging kan ik deze week niet veel vertellen, gewoon omdat er geen was deze week. 😀 Ik heb wel veel gewandeld in Londen als dat telt. :p

So that’s it for this week. I should be able to keep a little food diary this week, so maybe next week I will write more about what I ate that week! 
Dat was het al voor deze week. Normaal zou ik deze week wel een klein eetdagboek kunnen bijhouden, dus misschien schrijf ik daar volgeden week dan wel over!

Do you have any dieting tips for me? ^^
Heb jij nog afvaltips voor mij? ^^

xoxo
Sweet. Sparkly. Serendipity.

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 14px!important; font-weight:normal!important; }

Geef een reactie

