London Haul | Ted Baker, Juicy Couture and more Londen Shoplog | Ted Baker, Juicy Couture en meer

Hi sweethearts! .post h1 small{ display: block!important; font-size: 14px!important; font-weight:normal!important; }


Maybe you already know this, but I went to London last weekend! So here’s a little post about what I got there! 
Misschien weet je dit al, maar ik ben vorig weekend naar Londen geweest! Dus hier een klein artikel over wat ik er gekocht heb!

I’m not going to ramble about the things I got just because I want this to be a quick post, so lets just jump into it and see what I got! 😀
Ik ga er niet teveel over babbelen want dan wordt het weer veel te lang, dus laten we erin vliegen! 😀

First I got this perfume duo, 2 roller balls, which is very convenient for traveling! It contains the perfumes Viva la Juicy and Viva la Juicy Noir. I never had one of these scents before, but I love them already! 
Als eerste kocht ik dit duo van parfums in een ‘roller versie’. Ik vind dit heel handig voor op reis! Het bevat zowel de originele Viva la Juicy als Viva la Juicy Noir. Ik heb deze nog nooit eerder gehad, maar ik vind ze nu al geweldig!


Obviously I could not leave London without this nail polish! This is Barry M’s Princess, which is a textured polish. Marijke from Marykejane told me about this polish and I fell in love, so thanks girl! ^^
Natuutlijk kon ik Londen niet verlaten zonder deze nagellak! Dit is het Barry M lakje in de kleur Princess en het is een sand effect lakje. Marijke van Marykejane vertelde mij hierover en ik was er meteen verliefd op, dus dankjewel meid! ^^


Next up: Ted Baker. This brand is just to die for! I already got a bag and slippers in this light pink and when I saw this, I just had to have it! It was a little pricey for a phone case (29£) but since it fits both the Iphone 4 (which I have at the moment) and the Iphone 5 (which my boyfriend has, so I tried that one in this case), I though it was a little splurge for the next few phones I will have (I will probably always have Iphones so they will fit).
Als volgende: Ted Baker. Dit merk vind ik gewoon zo cute! Ik heb er al een handtasje en slippers van in deze lichtroze kleur en toen ik dit zag moest ik het gewoon hebben! Het was redelijk prijzig voor een iphone hoesje (29£) maar aangezien zowel de iphone 4 (die ik nu heb) als de iphone 5 (die mijn vriend heeft dus daarmee heb ik dat gepast) erin passen, vond ik wel dat ik dit eraan mocht geven  voor de komende gsm’s die ik zal hebben (aangezien ik waarschijnlijk toch altijd iphones zal gebruiken en deze dus allemaal zullen passen).


Lastly I went to the Yankee Candle store in Westfield. I got 3 of these small sample candles. Because I already bought 3 jars last time, I don’t need any more for now, I wil just fill them (or another jar) up with these. All of the candles smelled so good so it was hard to choose, but I managed to pick 3. 😀
Als laatste ging ik naar de Yankee Candle winkel in Westfield. Ik kocht 3 kleine kaarsen. Deze ga ik gewoon in de lege bokalen stoppen van de kaarsen die ik vorige keer kocht, of in andere kaarsenhoudertjes. Al deze kaarsen ruiken echt zo goed en het was moeilijk om te kiezen, maar het is me toch gelukt om er slechts 3 te kopen. 😀


In that same store I also got some wax melts, because I’ve been addicted to them lately. :p I hadn’t try the ones from Yankee before, but seriously, these are the best I’ve ever tried! Definitely ordering some online when these are gone! Again they all smell amazing! And if you couldn’t tell, I absolutely love the ‘Fireside Treats’ on so I bought 2 of those wax melts and 1 sample candle in that scent. 😀
In dezelfde winkel kocht ik ook enkele wax melts omdat ik hier tegenwoordig verslaafd aan ben. :p Ik had er nog geen van Yankee geprobeerd, maar dit zijn echt de beste wax melts die ik al gebruikt heb! Ik ga er zeker nog nieuwe online bestellen als deze op zijn! Ook deze ruiken allemaal super en zoals je misschien wel ziet, ben ik echt dol op de geur ‘Fireside Treats’ en daarvan heb ik er dus 2 gekocht samen met een kleine kaars in die geur. 😀


That’s all for now! As you can see in the first picture, I also bought some Lush products, but since that was a good amount of stuff, I decided to do a separate post about that, just so this one isn’t endlessly long! 😀
Dat was het weer voor vandaag! Zoals je in de eerste foto kan zien ben ik ook naar Lush geweest. Maar aangezien ik daar toch redelijk veel gekocht heb (omdat het veel goedkoper is daar dan in België), heb ik besloten dit in een apart artikel te tonen zodat dit niet extreem lang werd! 😀

What are your favorite Yankee scents? Would love to know to try out some other ones too! ^^
Wat zijn jouw favoriete Yankee geuren? Ik zou het graag weten zodat ik nog andere kan uitproberen! ^^

xoxo
Sweet. Sparkly. Serendipity.



4 gedachtes over “London Haul | Ted Baker, Juicy Couture and more Londen Shoplog | Ted Baker, Juicy Couture en meer

Geef een reactie

