Review | Seche Vite Dry Fast Top Coat

Hi lovelies!

I’m pretty sure I’m not the only one who bumps into everything with their nails right after painting them. Let’s check out if this top coat helps!
Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die haar nagels over tegen stoot wanneer ze haar nagels pas gelakt heeft. Laten we eens zien of deze topcoat helpt!

If you are like me and don’t always believe in the quality of hyped products, than this blog is for you! I always question hyped products so I like to test some of them out myself. The reason why I question them is because when their that hyped, my expectations are very high and that very often leads to the products not being able to live up to those expectations. So let’s jump into this review!
Als je zoals mij bent en niet altijd gelooft in de kwaliteit van gehypte producten, dan is deze blog echt iets voor jou! Ik trek gehypte producten altijd in twijfel en test ze dan ook graag zelf uit. De reden waarom ik eraan twijfel is omdat ik er zo’n hoge verwachtingen van krijg dat het product daar dan vaak niet aan voldoet. Dus laten we deze topcoat snel beoordelen! 

I usuallt paint my nails and let them dry for about 10 minutes, but every time I bump into something after those 10 minutes, I think “there we go, ruined again!”. Well guess what? With the Seche Vite Dry Fast Top Coat, I keep thinking that and when I check my nails, they still look perfect! 
Normaal laat ik mijn nagels na het lakken zo’n 10 minuten drogen, maar ik stoot mijn nagels na die 10 minuten elke keer wel ergens tegen waardoor ik denk “Jup, nu zijn ze weer verpest, dat kan niet anders!”. Wel raad eens? Met de Seche Vite Dry Fast Top Coat denk ik dit ook steeds, maar wanneer ik dan naar mijn nagels kijk zien ze er nog steeds perfect uit!

Basically, to keep it short: this top coat is the only one so far that dries within seconds and with which I can bump into things without ruining my nails like with all other top coats. On top of that, it adds the most amazing shine to your nails (I was wearing this top coat in this NOTD)! They look like they’re wet, which makes you think they’re not dry, but they really are! I love that look! So is this product worth the hype? Definitely! 
Om het kort te houden: deze topcoat is de enige tot nu toe die echt binnen enkele seconden droogt en waarmee ik tegen dingen zou kunnen stoten zonder mijn pas gelakte nagels te verpesten, in tegenstelling tot alle andere topcoats. Daarbovenop geeft deze echt een super mooie glans aan je nagels (zie deze NOTD, waar ik deze topcoat op had)! Ze zien er dan nog nat uit, waardoor je zou denken dat ze niet droog zijn, maar dat zijn ze zeker wel! Ik hou echt van die look! Dus is dit product de hype waard? Zeker!


xoxo 

Sweet. Sparkly. Serendipity. 

2 gedachtes over “Review | Seche Vite Dry Fast Top Coat

Geef een reactie

