Winter Must Haves ❄️ #BigBlogmasProject Day 5

Hi huns!

I really love winter, but I need some things to make it a little more enjoyable. Let’s find out what I need and be sure to tell me your must haves too! ^^
Ik hou echt wel van de winter, maar om het wat aangenamer te maken heb ik toch enkele dingen nodig. Laten we eens kijken welke dingen dat zijn en vertel mij zeker ook even wat jouw must haves zijn! ^^


First off, a warm scent. I love perfume but in winter I always go for something a little warmer. This fragrance mist is by Bath and Body Works in the scent Amber Blush. This isn’t the perfect scent for winter for me, but I do really like the scent. 
Als eerste, een warme geur. Ik hou van parfum, maar in de winter ga ik altijd voor iets warmer. Deze fragrance mist is van Bath and Body Works in de geur Amber Blush. Dit is niet mijn perfecte wintergeur, maar ik vind hem toch al heel erg lekker.


Obviously, when you think of winter, you think of christmas. And what I think of when I think of Christmas, is glitter! I LOVE glitter! It’s a pain to get off your nails, but oh well, once in a while I can deal with that and christmas is one of those times. These are just a few of my glitter polishes I had with me at the moment.
Wanneer je aan de winter denkt, denk je natuurlijk ook aan kerstmis. En wanneer ik aan kerst denk, denk ik ook aan glitter! Ik hou echt van glitter! Het is vervelend om van je nagels te krijgen, maar af en toe kan ik dat wel verdragen en kerst is zo’n moment. Dit zijn enkele van mijn glitter lakjes die ik op dit moment bij de hand had. 


Something I learned to appreciate just this year, is darker lips. I’m not going all the way dark just yet, but some darker plums are definitely welcome in my makeup bag every week. This one is by Bourjois in the color rose xoxo. Not the darkest one I have but one of my favorite lipsticks.
Iets dat ik sinds dit jaar heb leren appreciëren, is donkere lippen. Ik ga nog niet echt voor hele donkere lippen, maar de iets donkerdere paarse en roze tinten zijn zeker welkom in mijn makeup tasje. Deze is van Bourjois in de kleur rose xoxo. Niet de donkerste kleur die ik heb, maar wel één van mijn favorieten.

As you probably already noticed yourself, your skin can get a little dryer in wintertime. For my face, that’s not the case. I’m a pretty oily mess all year round with some dry patches once in a while. My lips on the other hand can get dry all year round. They are very sensitive and I need lip balm all the time. I’ve been loving this Nivea Lip Butter in vanilla &macadamia lately. It really gives my lips the moisture they need. I also like to use hand creams once in a while, when my hands get a little dryer, but something I use on a regular basis is a body butter. I like to use this at night so the butter has all night to sink into my skin. The hand cream and body butter in this picture are both from Soap & Glory and smell like Miss Dior Chérie, my all time favorite perfume.
Zoals je misschien zelf al ondervonden hebt, kan je huid in de winterperiode iets droger worden. Voor mijn gezicht is dat niet het geval. Ik ben een glanzende puinhoop met hier en daar af en toe eens een droog plekje. Mijn lippen daarentegen kunnen het hele jaar door behoorlijk droog worden. Ze zijn heel gevoelig en ik heb constans lippenbalsem nodig. De laatste tijd gebruik ik de Nivea Lip Butter in vanilla & macadamia erg veel. Het voedt mijn lippen zoals nodig. Wanneer mijn handen wat droger zijn gebruik ik ook graag eens een handcrème, maar iets dat ik vrij regelmatig gebruik is een body butter. Dit gebruik ik graag ’s avonds zodat het voldoende tijd heeft om in mijn huid te trekken. De handcrème en body butter in deze foto zijn van Soap & Glory en ruiken zoals Miss Dior Chérie, mijn favoriete parfum aller tijden.

I could not leave this out: scented candles and wax melts. I know there’s been a lot of posts about this lately, but I’m seriously addicted to burning candles and making the room smell yummy.
Dit kon ik er niet uit laten: geurkaarsen en wax melts. Ik weet dat hier veel over wordt geschreven de laatste tijd, maar ik ben er echt verslaafd aan om kaarsen te branden en de kamer lekker te doen ruiken.

Last but not least, I love drinking tea. The loose tea in this picture is my favorite tea ever. It’s by Weight Watchers, so I think it’s pretty healthy. I don’t know which one it is because I don’t have the packaging anymore, but it smells and tastes like candy! You don’t have to add any sweetener or anything.
Last but not least, Ik hou echt van thee. De losse thee in deze foto is mijn favoriet. Hij is van Weight Watchers, dus ik denk wel dat hij vrij gezond is. Ik weet niet meer precies welke het is aangezien ik de verpakking niet meer heb, maar hij ruikt en smaakt echt naar snoepjes! Je hebt hiervoor helemaal geen zoetstof nodig.

Don’t forget to let me know what your must have are, I would love to know! ^^
Vergeet niet te laten weten wat jou must haves zijn, ik zou het graag weten! ^^

xoxo 
Sweet. Sparkly. Serendipity. 

| Bloglovin’ | Twitter | Instagram | YouTube |

Geef een reactie

