Review | Essence Metal Glam Nail Stickers 03 Glam-Me ❄️ #BigBlogmasProject Day 9

Hi dolls!
I’m back with a little review. I think this is going to be a quick one because this is a hit or miss situation for me.
Hier ben ik weer met een review. Ik denk dat dit een korte zal worden aangezien het een “hit or miss” was voor mij.


When I first saw these nail stickers by Essence’s Metal Glam Limited Edition, I was in love. Rose gold is just irresistable for me, so I had to pick them up. I wanted to try them as soon as possible, so I did and today I will show you how they looked and held up.

Toen ik deze nagelstickers van de Metal Glam Limited Edition van Essence voor het eerst zag, wou ik ze onmiddellijk. Rosé goud vind ik gewoon zo mooi dat ik het net kon laten liggen. Ik wou ze zo snel mogelijk uitproberen, dus dat deed ik en vandaag laat ik jullie zien hoe ze eruit zagen en hoe ze het deden.

I’m going to be honest, these sucked! I have nothing possitive to say about them except for the color. I would have loved to wear these, but as you can see they’re rinkly all over the nails. I couldn’t keep them on because they were just straight up annoying. I did one hand, and pulled them off straight after.
Ik ga hier heel eerlijk over zijn, deze waren ronduit slecht! Ik heb er niets goeds over te zeggen, behalve dan de kleur. Ik zou deze echt heel graag gedragen hebben, maar zoals je kan zien op de foto zijn ze volledig gekreukt op mijn nagels. Ik kon ze echt niet ophouden want ze irriteerden mij enorm. Ik heb er 1 hang volledig mee gedaan, maar heb ze er gelijk ook weer afgetrokken. 
To avoid any confusion: I did know how to apply these kinds of nail stickers and I read the instructions completely. There’s no way I did something wrong in my opinion, they just don’t work. I think the reason is that these aren’t as elastic as the other ones I have tried, so they can’t ‘hug’ the nail like the other ones do.
Om verwarring te vermijden: Ik wist wel degelijk hoe ik dit soort stickers moest aanbrengen en ik heb de instructies goed gelezen. Ik heb het dus niet verkeerd gedaan, ze werken gewoon niet. Ik denk dat het ligt aan het feit dat deze niet elastisch genoeg zijn in vergelijking met de andere die ik al geprobeerd heb, dus ze kunnen niet mooi vlak op de nagel liggen.
That’s it for today. Sorry for the negative review, but as you know, I’m always honest about any product I try.
Dat was het weer voor vandaag. Sorry voor de negatieve review, maar zoals jullie weten ben ik altijd eerlijk over de producten die ik test.

xoxo 
Sweet. Sparkly. Serendipity. 

2 gedachtes over “Review | Essence Metal Glam Nail Stickers 03 Glam-Me ❄️ #BigBlogmasProject Day 9

Plaats een reactie