Wish List | Sigma Brushes ❄️ #BigBlogmasProject Day 21

Hi dolls!.post h1 small{ display: block!important; font-size: 14px!important; font-weight:normal!important; }


Another quick little wish list, because I’m so busy lately, it’s hard for me to blog this much! 😀 This time I’m talking Sigma brushes! I don’t have anything from them yet, but I would love to try out these brushes! ^^
Nog een snelle wish list omdat ik het gewoon zo enorm druk heb de laatste tijd dat het moeilijk is om zoveel te bloggen! 😀 Deze keer heb ik het over de Sigma kwasten! Ik heb er nog niets van, maar ik wil deze zo enorm graag uitproberen! ^^


I don’t want to ramble about this, because I honestly don’t have anything else to say except that I heard some amazing things about these brushes and that’s basically why I really want them! 😀 You can find them all on their website and I’m hoping to be able to buy all of these soon! 😀 It is one of my goals of my Day Zero Project, so yeah, I just need them! :p
Ik wil hier niet over zagen, want ik heb er eerlijk gezegd niets over te zeggen behalve dan dat ik er zo veel positieve dingen over gehoord heb en dat is gewoon ook de reden dat ik ze wil hebben! 😀 Je kan ze op de website van Sigma vinden en ik hoop dat ik ze snel allemaal kan kopen! 😀 Het is dan ook nog eens één van mijn Day Zero Project doelen, dusja, ik moet ze gewoon hebben! :p

xoxo 
Sweet. Sparkly. Serendipity. 

Geef een reactie

