The Christmas Tag 2013 ❄️ #BigBlogmasProject Day 23

Hi sweeties!

Since christmas is right around the corner now, I thought it would be nice to finally do the ‘Christmas Tag’ so let’s jump right into the questions! 🙂
Aangezien kerstmis er nu echt aankomt, dacht ik dat het wel eens tijd was om de ‘Christmas Tag’ te doen, dus laten we er meteen invliegen! 🙂

I saw this tag on Beautiful Solutions and also just Stacey’s picture because I really liked it and didn’t have time to make my own. I hope she doesn’t mind, but to make it up the here, please go check out her blog! ^^
Ik zag deze tag onder andere op Beautiful Solution en gebruikt ook Stacey’s afbeelding omdat ik hem echt mooi vond en geen tijd had er zelf een te maken. Ik hoop dat ze dat niet erg vindt, maar om het goed te maken: ga zeker allemaal eens een kijkje nemen op haar blog! ^^

Do you prefer a real Christmas tree or synthetic? 
That’s an easy one! A real tree! Even though I will probably have a synthetic one when I move out because my parents-in-law have one but they never use it (I think that’s weird, they don’t decorate at all..). It’s a very real looking one so I think we might get that one from them. However, I do really prefer a real one. The smell of a Christmas tree us just essential to me around Christmas. :p
Verkies je een echte kerstboom of een synthetische?
Dit is een makkelijke vraag! Een echte boom! Ook al ga ik waarschijnlijk een synthetische hebben als ik met mijn vriend ga samenwonen aangezien zijn ouders er één hebben maar die nooit gebruiken (ik vind dat vreemd, ze versieren helemaal niet..). Het is er gelukkig wel één die er heel echt uitziet dus ik denk dat we die zullen overnemen. Toch verkies ik een echte omdat de geur van een kerstboom voor mij essentieel is tijdens kerst. :p

You’re in a coffee shop, it’s December, what do you pick up?
I don’t really drink coffee, except for something like a Starbucks caramel latte, because that doesn’t even really taste like coffee any more. :p I don’t really get anything else around Christmas time.
Je bent in een coffee shop, het is december, wat kies je?
Ik drink niet echt koffie, behalve iets als een Starbucks caramel latte, omdat dat eigenlijk al niet meer echt naar koffie smaakt. :p Rond de kerstperiode neem ik niet bepaald iets anders.

What’s your favorite color scheme for decorating the tree?
Gold and bronze. It’s just neutral and that’s what I like in decorations in general.
Wat is jouw favoriete kleurenpalette voor het versieren van de boom?
Goud en brons. Het zijn neutrale kleuren, maar daar hou ik wel van in decoraties in het algemeen.

Giving or receiving?
At any time of the year I really like to pick out presents for other people so in that case giving. But obviously I also like receiving once in a while, especially for Christmas. So I would say both. 😀
Geven of krijgen?
Op elk moment van het jaar vind ik het echt heel leuk om cadeautjes uit te kiezen voor anderen dus in dat geval geven. Maar natuurlijk vind ik het ook leuk om af en toe iets te krijgen, zeker bij kerstmis. Dus ik zou zegge: beiden. 😀

To mince pie or not to?
Honestly, I don’t even know what mince pie is so I’ve never eaten it before. I’m not from the UK (I think that’s where it is from?) so that’s why. 😀
To mince pie or not to?
Mince pie is volgens mij een gebak uit de UK, maar aangezien ik het nog nooit gegeten heb kan ik niet echt op antwoorden. 😀

What’s your traditional Christmas lunch?
We don’t really have a traditional Christmas lunch. We always used to go to my grandma and grandpa’s on Christmas day and my grandma would make a festive lunch. But if you read my little update post, you know that my grandma past away a few weeks ago. 😥 She did always make one thing every year: something we call ‘moepkes’. I don’t think that even exists, but it is a specific way of preparing potatoes. 
Wat ik jouw traditionele kerstlunch?
Wij hebben niet echt een traditionele kerstlunch. We gingen vroeger elk jaar naar mijn oma en opa op kerstdag en mijn oma maakte dan een feestelijke en uitgebreide lunch. Maar als je mijn update artikel gelezen hebt, weet je dat mijn oma enkele weken geleden gestorven is. 😥 Ze maakte wel elk jaar opnieuw iets dat we ‘moepkes’ noemen. Ik denk zelfs niet dat dat echt bestaat maar het is een aardappelbereiding die zij altijd maakt en die superlekker was.

Christmas day fashion.
As I just mentioned, we always used to go to my grandpa and grandma’s house so we did dress up a little. I usually just wear dark wash jeans with a cute top and a blazer. That will be the same this year except everyone will be at our house.
Kerstdag fashion.
Zoals ik net zei, gingen we altijd naar mijn oma en opa en kleedden we ons wel netjes. Ik draag meestal een donkere jeans met een mooi topje en een blazer. Dat zal dit jaar dus ook zo zijn, maar dit jaar komt iedereen naar ons thuis.

What’s your favorite Christmas song?
I’ve had a Christmas song stuck in my head for a few days now, so that’s what I’m gonna go with: All I want for Christmas! 😀
Wat is jouw favoriete kerstliedje?
Ik zit nu al enkele dagen met een liedje, dat maar niet uit m’n hoofd wil, dus ik zal daarvoor gaan: All I want for Christmas! 😀

What’s your favorite Christmas movie?
The film I randomly watched today: The Grinch.
Wat is jouw favoriete kerstfilm?
De film die ik toevallig vandaag keek: The Grinch.

Open presents before or after lunch?
Who wants to wait even longer? Before! 😀
Cadeautjes voor of na de lunch openen?
Wie wil er nu nog langer wachten? Voor! 😀

Don’t forget to leave me your link if you did this tag too! ^^
Vergeet niet je link achter te laten als je deze tag ook hebt gedaan! ^^

xoxo 
Sweet. Sparkly. Serendipity. 

2 gedachtes over “The Christmas Tag 2013 ❄️ #BigBlogmasProject Day 23

Geef een reactie

