Huge Haul January 2014

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; } .post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; }

Hi Lovelies!

My exams are finally over, and to reward myself and take a break after each exam, I went shopping. So today I wanted to share what I got in the past month. I know it’s a lot, but I wanted to test all of these products out for my blog, so you can expect a lot of reviews once I’m back from Budapest. 😀 So if there’s a specific products from this haul you want to see reviewed first, just let me know and I’ll be happy to do that for you! ^^
Mijn examens zijn eindelijk gedaan en om mezelf wat te belonen/te ontspannen na elk examen, ging ik een beetje shoppen. Vandaag wou ik met jullie delen wat ik in de voorbije maand allemaal kocht. Ik weet dat het veel is, maar ik wou deze producten allemaal heel graag testen voor mijn blog, dus je kan heel veel reviews verwachten wanneer ik terug ben van Budapest. 😀 Als er een bepaald product is uit deze shoplog waarvan je graag als eerste een review wil zien, laat het mij dan zeker weten, dan doe ik dat graag voor je! ^^

Eyes and Face


Foundation and BB cream

Nails

 Lips

Skincare, Hair and Random

More skincare

After all the shopping I also received this package from Farmaline. They are an online (international) pharmacy that sells tons of interesting skincare brands/products. I was lucky enough to be able to choose 1 product that I would love to try out. I chose the Bioderma Anti-Redness Care because my skin tends to get really red, but on top of that they sent me a few other products. I’m really grateful for this and will be reviewing all of these products soon!
Na al deze gekochte producten, ontving ik ook nog een pakje van Farmaline. Dit is een online (internationale) apotheker die enorm veel leuke skincare merken/producten verkoopt. Ik kreeg de kans om 1 products uit te kiezen dat ik heel graag wou uittesten. Ik koos voor de Bioderma Anti-Redness Care omdat mijn huid enorm rood kan zijn, maar daarboven kreeg ik nog een aantal andere leuke producten. Ik ben hier zeer dankbaar voor en zal dit zeker allemaal uittesten en voor jullie reviewen!








10 gedachtes over “Huge Haul January 2014

  1. Amai wat een hoeveelheid aan spullen!! 😀
    Ben zeer benieuwd naar de reviews… Sommige producten heb ik zelf, andere weer niet, dus ben zeer benieuwd! 😉
    Genoten van Boedapest? Ben er 2 jaar geleden ook geweest en vond het wel een mooie stad! 🙂
    En gelukzak met je pakketje! Ze hebben jouw gecontacteerd dan? Of hoe loopt dat eigenlijk? :p
    Btw sorry voor het Nederlans, toen ik hier zat dacht ik er ineens aan dat ik normaal in het Engels reageer 🙂

  2. haha ja ik had me een beetje laten gaan na elk examen. :p
    Reviews komen zeker nog, het kost alleen wat tijd, maar laat het zeker weten als er een specifiek product is waarvan je eerst een review wil zien, dan doe ik dat eerst ^^
    Boedapest was heel leuk ja! Vond het ook een mooie stad! ^^
    Ja ben ook echt blij met het pakketje! Ik had al enkele andere bloggers gezien die hierover schreven, dus ik heb ze gewoon zelf eens een mailtje gestuurd toen. Ze hebben heel snel gereageerd en ik mocht 1 product kiezen dat ik graag wou testen. Maar ik kreeg daar al de rest gewoon nog bij! Echt heel leuk dus! ^^
    En helemaal niet erg dat je in het Nederlands reageert hoor! 😀 Mijn blog is toch tweetalig, dus ik antwoord ook gewoon altijd in de taal waarin de comment stond! ^^ Antwoord gerust in welke taal je zelf wil! (Engels of Nederlands dan wel haha :D)

Geef een reactie

