Weight Loss Wednesdays | Where Did They Go?

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; } .post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; }
Hi sweeties!

I haven’t been updating my weight loss for 2 weeks I think, so here’s a little update on Weight Loss Wednesdays in general! ^^
Ik heb de laatste 2 weken geen update gedaan over mijn gewicht, dus hier is een kleine update over de Weight Loss Wednesdays in het algemeen! ^^


So the reason why I haven’t been doing these posts anymore is because of my exams. This doesn’t mean I haven’t been watching my weight, it just means I haven’t been updating you guys. :p
De reden dat ik deze artikels niet meer deed, is door mijn examens. Dit betekent niet dat ik niet meer op mijn gewicht let, het betekent gewoon dat ik geen updates meer deed. :p

First of all I wanted to let you guys know that I’m not sure I will keep doing these weekly updates. I just don’t like the fact that I’m stuck to 1 type of post on a specific day. Blogging has to stay fun for me, so I want to blog about whatever I want, whenever I want. 😀 I still will be updating you guys, no worries, just not on such a regular basis. 🙂
Om te beginnen wou ik jullie laten weten dat ik niet zeker ben dat ik deze updates wekelijks blijf doen. Ik vind het gewoon niet zo leuk om vast te zitten aan een bepaald artikel op een bepaalde dag. Bloggen moet een plezier blijven, en dus wil ik eender wanneer bloggen over eender wat ik wil. 😀 Maar no worries! Ik blijf jullie wel updaten! ^^

In total I have lost 2,5 kg now. I started my weight loss journey at 65,6 kg so this means I’m now at 63 kg. For the past 3 weeks I have been using the app “MyFitnessPal” to keep track of what I eat and my weight. This has been working great for me as I’m doing this with my best friend! She keeps me motivated and that’s a really big deal for me! 
In totaal ben ik ondertussen 2,5 kg kwijt. Ik begon mijn gewichtsreisje op 65,5 kg dus dat betekent dat ik nu op 63 kg zit. De voorbije 3 weken heb ik de app “MyFitnessPal” gebruikt om mijn gewicht en hetgeen ik eet bij te houden. Dit werkt echt goed voor mij aangezien ik dit met mijn beste vriendin doe! Ze houdt mij gemotiveerd en dat ik heel belangrijk voor mij!

According to the app I can eat 1200 kcal per day. That isn’t a lot, but it’s a reasonable amount to get through the day! 😀 I allowed myself to go over that amount once a week. And to keep everything under control, my friend and I made a little deal: if one of us goes more than 200 kcal over the allowed amount 3 times, the other one gets a free healthy meal! 😀 
Volgens de app mag ik dagelijks 1200 kcal eten. Dat is niet veel, maar genoeg om de dag door te komen! 😀 Ik heb mezelf wel toegelaten om 1 keer per week hierover te gaan. En om alles een beetje onder controle te houden, hebben mijn vriendin en ik een kleine deal gesloten: als één van ons meer dan 200 kcal teveel eet op een dag en dit 3 maal doet, dan krijgt de andere een gratis gezonde maaltijd! 😀
That’s pretty much all I wanted to say in this update. 😀 If you want, you can still add me as a friend on “myfitnesspal”. My username is “Romina244” and you can add me by entering this as e-mailadress when you add a friend by e-mailadress! I would love to connect and support each other! ^^
Dat is zowat alles wat ik wou zeggen in deze update. 😀 Als je wil, kan je mij toevoegen als vriend op “myfitnesspal”. Mijn gebruikersnaam is “Romina244” en je kan me toevoegen door deze in te geven als e-mailadres bij het toevoegen van een vriend via e-mailadres! Ik zou het enorm leuk vinden om elkaar te steunen! ^^




Geef een reactie

