Review | Vichy Pureté Thermale 3 in 1 Miscellar Solution

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; } .post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; }

We’ve all heard about micellar Solutions and a lot of people have been reviewing different ones. So have I! I have compared the Bioderma one to the L’Oréal one, which you can read here, and now I will be reviewing another one: Vichy Pureté Thermale 3 in 1.
We hebben allemaal al gehoord over micellaire waters en veel bloggers hebben verschillende hiervan gereviewd. Ook ik deed dat! Ik vergeleek eerder al die van Bioderma en L’Oréal, waarover je hier een review kan lezen, en nu ga ik ook deze reviewen: Vichy Pureté Thermale 3 in 1.

This micellar solutions claims to be for sensitive skin and eyes (including people that wear contacts) and I can definitely agree on that! As you might know if you’ve been following my blog for a while, I have really sensitive skin. This means, among other things, my skin gets red really fast, even just by touching it. The L’Oréal one beat the Bioderma one in my previous post and sensitivity wise the Vichy one is even better! My skin doesn’t get as red when using this compared to the L’Oréal one (which already was great for sensitive skin!), let alone compared to the Bioderma one. 
Dit micellaire water beweert geschikt te zijn voor de gevoelige huid en ogen (inclusief voor wie lenzen draagt) en ik ben het daar zeker mee eens! Zoals je misschien weet als je mijn blog al even volgt, heb ik een gevoelige huid. Dit betekent onder andere dat ik snel rood wordt, zelfs bij de minste aanraking van mijn gezicht. Het micellaire water van L’Oréal was op gebied van gevoeligheid beter dan deze van Bioderma en op dit gebied is die van Vichy zelfs nog beter! Mijn huid wordt niet zo rood bij het gebruiken ervan vergeleken met die van L’Oréal (die ik al heel goed vond voor de gevoelige huid), en al helemaal niet vergeleken met die van Bioderma.

When it comes to removing makeup, this product works just as good as the L’Oréal one and even better than the Bioderma one in my opinion.
Als het op het verwijderen van makeup aankomt, is dit product zeker even goed als die van L’Oréal en zelfs beter dan die van Bioderma naar mijn mening.


This product is free from alcohol and colorants and is ph neutral. It does have some perfume in it, which might be a downside for some of you. For me it isn’t as long as the product doesn’t irritate my skin, which it doesn’t do at all. 
Dit product bevat geen alcohol of kleurstoffen en is ph neutraal. Het bevat wel parfum, wat voor sommigen een nadeel kan zijn. Voor mij is het dat niet, zolang het mijn huid niet irriteert, en in dit geval gebeurt dat helemaal niet.

I got this products from Farmaline, an online pharmacy, to test out, but these are my own opinions (They did not ask me to review this). The Vichy Pureté Thermale 3 in 1 Micellar Solution contains 200ml or 6.76 fluid ounces and you can get it at Farmaline’s website for €14,64 but currently they are only €11,71. It is a little more expensive than the L’Oréal one, but if you have sensitive skin, I would give this one a go anyway! They also have other versions of this product and they ship to a lot of different countries, so definitely check them out. 
Ik kreeg dit product van Farmaline, een online apotheker, om uit te proberen, maar deze meningen zijn volledig van mezelf (Ze vroegen mij niet dit te reviewen). De Vichy Pureté Thermale 3 in 1 Micellar Solution bevat 200ml en je kan het kopen op de website van Farmaline voor €14,64, maar momenteel kost het er slechts €11,71. Het is iets duurder dan die van L’Oréal, maar als je een zeer gevoelige huid hebt, zou ik deze toch eens een kans geven! Er zijn nog andere versies van dit product beschikbaar op de website en ze verzenden naar verschillende andere landen, dus ga zeker eens een kijkje nemen.





Geef een reactie

