Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish | 020 Jen & Berry’s

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; } .post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; }

The new product from Essence and Catrice, I’ve been waiting for them like a kid waiting for her christmas presents. :p I finally got my hands on some of them, so expect some reviews coming up soon! ^^ Let’s start with a first one: Catrice’s Made To Stay Smoothing Lip Polish in the color 020 Jen & Berry’s.
De nieuwe producten van Essence en Catrice, ik heb erop zitten wachten gelijk een klein kind dat op zijn kerstcadeaus zit te wachten. :p Ik heb eindelijke enkele nieuwe producten kunnen bemachtigen, dus je kan zeker wat reviews verwachten! ^^ Laten we beginnen met de eerste: Catrice’s Made To Stay Smoothing Lip Polish in the color 020 Jen & Berry’s.


This product was probably my most wanted one out of all the new Catrice products. When I first opened the product to swatch it in the store (yes, there were testers :p), the applicator reminded me of the Rimmel Apocalypse thingys, which made me want them even more. I even wanted to pick up 3 of them, but I thought I’d go for one first, and see how I like it before getting other colors.
Dit product was waarschijnlijk hetgeen waar ik het meest naar uitkeek van alle nieuwe producten van Catrice. Toen ik het voor de eerste keer opendeed om te swatchen in de winkel (ja, er waren testers :p), deed de applicator mij echt denken aan de Rimmel Apocalypse dingetjes, waardoor ik ze nog meer wou. Ik wou er zelfs 3 meenemen maar besloot er eerst eentje uit te proberen.


Now onto the review! When you first apply this lip product it looks like a pretty pigmented gloss. It’s a little sticky, but not as much that it would annoy you, like some other glosses. It claims to stay on for up to 8 hours. I tried this out but unfortunately for me this wasn’t true. The gloss stayed for about 2 hours (I did eat in this time span). Once the gloss is gone, it leaves your lips stained with a lighter version of the color. This stain stayed on for another 2 hours. In total that’s about 4 hours of lip color, so I would definitely touch up, even after the first 2 hours, because the stain is very light.
Nu de review! Bij het aanbrengen lijkt het meteen op een goed gepigmenteerde gloss. Hij is een beetje plakkerig, maar niet in zo’n mate dat het irritant is, zoals sommige andere glossjes. Het beweert tot 8 uur lang te blijven zitten. Ik heb dit uitgetest, maar jammer genoeg was dat niet het geval. De gloss bleef ongeveer 2 uur zitten (waarin ik ook gegeten heb). Eens de gloss verdwenen was, bleef er een lichte stain achter. Deze bleef nog eens zo’n 2 uur zitten. In totaal is dat 4 uur, dus ik zou het product zeker opnieuw aanbrengen gedurende de dag, zelfs al na de eerste 2 uur, omdat de stain maar zeer licht is.


Here’s a swatch of this color on my lips. It is a little bit darker in real life, more like the tip of the applicator in the picture above, but here you can see that it is glossy and it applies evenly, which I really like.
Hier zie je een swatch van de kleur op mijn lippen. In het echt is hij iets donkerder, meer zoals het puntje van de applicator op de foto hierboven, maar je ziet hier wel dat het een glossy kleurtje is dat mooi gelijk aangebracht kan worden, waar ik wel blij om ben.


Overall, for €4,99 I like this product, but I don’t agree on the wear of it. I would definitely reapply this product about 3 times a day. Would I purchase other colors? The lighter one that I wanted probably not, just because that wouldn’t even leave a stain I think, so it would be just like a gloss. The darker ones on the other hand, I would consider to try those out too, but not right now since I’m not blown away.
In het algemeen vind ik dit product voor €4,99 wel leuk, maar ik ben het niet eens over de langdurigheid ervan. Ik zou het zeker zo’n 3 keer per dag opnieuw aanbrengen. Zou ik andere kleuren kopen? The lichtere kleur die ik wou waarschijnlijk niet omdat deze volgens mij niet eens een stain zou achterlaten, dus dit zou eerder een gloss zijn. De donkerdere kleuren daarentegen zou ik wil een kans willen geven, maar nog niet meteen omdat ik niet omvergeblazen ben.







Geef een reactie

