New Essence 3D Eyeshadow | 11 Irresistible Fox-Trott

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; } .post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; }

Hi dolls!

Today I have another review for you guys! I’ve been trying out the new Essence and Catrice product lately, so I thought some reviews would be helpful for those of you that haven’t bought them yet! ^^ Let’s check out this eyeshadow duo from Essence, shall we? ^^
Vandaag heb ik opnieuw een review voor jullie! Ik ben de laatste tijd vooral de nieuwe Essence en Catrice producten aan het uittesten, dus ik dacht dat het voor degenen die nog niets gekocht hebben reviews wel handig zouden zijn! ^^ Laten we eens naar dit oogschaduw duo kijke, zullen we? ^^

This duo is in the color Irresistible Fox-Trott. I’ve never had one of these eyeshadow duos from Essence before, so this is the first time I tried this out.
Dit duo is in de kleur Irresistible Fox-Trott. Ik heb nog nooit eerder zo’n oogschaduw duo van Essence geprobeerd dus dit is de eerste keer dat ik dit uitprobeer.




As you can see, the swatches are pretty pigmented for a budget brand, which was very promising. I also really like this color combo (which is obviously why I bought it :D).
Zoals je kan zien, zijn de swatches vrij goed gepigmenteerd voor een budget merk, wat erg hoopgevend was. Ik vind de kleurencombinatie ook echt mooi (wat natuurlijk ook de reden was voor mij om het te kopen :D).

Unfortunately the eyeshadows aren’t that pigmented when you apply them on the eyelid. Or at least, the brown one isn’t. They still are really pretty, but very sheer in my opinion. I applied the lightest color on the lid and the brown in the crease, but unfortunately you can’t see this.
Jammer genoeg zijn de oogschaduws niet zo gepigmenteerd wanneer je ze op het ooglid aanbrengt. Of tenminste te bruine is dat niet. Ik vind ze nog steeds heel mooi, maar nogal sheer. Ik bracht de lichtste kleur aan op mijn ooglid en de bruine kleur in de crease, maar daar zie je jammer genoeg niet veel van.



What I still can try, is applying them wet, hoping this will work and give the shadows more pigmentation.
Wat ik nu wel nog eens kan proberen, is om ze nat aan te brengen, hopend dat dat wel werkt en de oogschaduws meer pigment afgeven.

What do you guys think? ^^
Wat vinden jullie? ^^





Geef een reactie

