Free Advertisement For Bloggers

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; } .post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; }

Hi sweeties!

I’ve seen tons of bloggers offering advertisement packages on their blog and I myself bought one in February on a beauty blog. But because I know not every (beginning) blogger has the money or wants to spend their money on this, I decided to do something nice (I think I can say this is something nice, right?). As of April, I started offering free advertisement on my blog. This basically means that I’m offering advertisement packages, just like the paid ones on other blogs, except mine will be for free at this moment. 
De laatste tijd zie ik dat enorm veel bloggers advertentie pakketten bieden voor andere bloggers op hun blog en ook ik heb al eens zo’n pakketje gekocht op een beauty blog. Maar omdat ik weet dat niet iedere (beginnende) blogger het geld heeft of het geld hieraan wil uitgeven, besloot ik iets ‘liefs’ te doen (ik kan dit wel lief noemen, toch?). Vanaf april, ben ik begonnen met het aanbieden van gratis advertentie pakketten op mijn blog. Dit betekent eigenlijk gewoon dat je vanaf nu ook advertentie pakketen op mijn blog kan vinden, zoals de betalende op andere blogs, met het verschil dat die van mij gratis zullen zijn.

So do you have a (similar) blog and do you want other people to discover it too? Go check out this page of my blog for all the information you need. If you have any more questions after reading that, feel free to mail me or to leave on comment on that page, and I will be happy to help you out!
Dus, heb jij een (gelijkaardige) blog en wil je dat andere mensen hem ook ontdekken? Kijk dan even op deze pagina van mijn blog voor alle informatie die je nodig hebt. Als je nog vragen hebt na het lezen daarvan, mail me gerust of laat een reactie achter in de comments van die pagina en ik help je graag verder!

Us bloggers can use all the help, right? So this is my way of saying thank you to other blogger that read my blog. ^^
Wij bloggers kunnen alle hulp gebruiken, toch? Dus dit is mijn manier om dankjewel te zeggen tegen andere bloggers die mijn blog lezen. ^^

When leaving a comment, don’t forget to check of the ‘notify me’ box! ^^
Als je een reactie achterlaat, vergeet dan niet het vakje ‘notify me’ aan te vinken! ^^



2 gedachtes over “Free Advertisement For Bloggers

Geef een reactie

