❀ Springspiration ❀

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; } .post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; }

Hi angels!

Today’s post is a little different. I found a lot of cute images on the app called “We Heart It” and I got in a spring/summer mood. So I decided to share them with you just to make my blog a little more springy! ^^ Hopefully you get some fashion/accessories/makeup/food inspiration for spring and summer yourself by looking at these pictures. Enjoy! ☺️
Het artikel van vandaag is een beetje anders. Ik vond een heleboel leuke foto’s op een app die “We Heart It” noemt en ik geraakte er helemaal door in de lente/zomer stemming. Dus besloot ik ze te delen met jullie om zo ook mijn blog een beetje het lentegevoel te geven! ^^ Hopelijk kunnen jullie hier zelf ook wat fashion/accessories/makeup/food inspiratie uit halen voor de lente en de zomer. Enjoy! ☺️

When leaving a comment, don’t forget to check of the ‘notify me’ box! ^^
Als je een reactie achterlaat, vergeet dan niet het vakje ‘notify me’ aan te vinken! ^^



6 gedachtes over “❀ Springspiration ❀

  1. Btw je zit weer helemaal in de blogflow zie ik! Dat is goed! Ik ben er momenteel beetje uit, want veel werk voor thesis die absoluut niet vooruit wil :s
    Mja als ik beter plan dus elke dag een uurtje of 2 uurtjes blog lukt het miss beter 🙂

  2. Ja momenteel ben ik er ook niet zoveel mee bezig hoor, ik heb vorige week gewoon eens een hele dag artikels geschreven, en deze allemaal ingepland 🙂 Dat vind ik zelf eigenlijk wel het makkelijkst, want ik heb het ook druk met mijn thesis en hij wil ook niet vooruit 😦 Vandaag ga ik er eens goed invliegen!

Geef een reactie

