Sweet, Sparkly, Advertisers

.post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; } .post h1 small{ display: block!important; font-size: 12px!important; font-weight:normal!important; }

Hi dolls,

Today I’m introducing you all for the first time to my advertisers of the month. If you don’t know what I’m talking about, you can read everything here, but basically I started providing free advertisement spaces on my blog for other bloggers as a thank you to the bloggers that read mine! ^^
Vandaag stel ik jullie voor de eerste keer voor aan mijn adverteerders van de maand. Als je niet weet waar ik het over heb, kan je dit artikel even lezen, maar eigenlijk komt het erop neer dat ik vanaf nu gratis advertentieruimtes aanbied op mijn blog voor andere bloggers als een bedankje aan de bloggers die ook mijn blog lezen! ^^


So for this first month, Nicky from Rokprinses took advantage of these opportunities. She’s a lovely Belgian blogger, and I personally read her blog myself, so definitely check her out. (Sorry for those of you that don’t understand Dutch)
Deze maand nam Nicky van Rokprinses gebruik van deze kans. Ze is een leuke Belgische blogger en zelf lees ik haar blog ook, dus neem zeker eens een kijkje.

“Een beautyblog die zoveel meer te bieden heeft. Buiten de enthousiaste reviews en de persoonlijke vertelsels kan je ook nog eens leuke DIY’s en andere ervaringen tegemoet komen op rokprinses.be Op zoek naar een eerlijke mening over producten? Dan ben je aan het juiste adres want laat je verrassen door posts over zowel high-end- als budgetproducten. Enjoy!”


When leaving a comment, don’t forget to check of the ‘notify me’ box! ^^
Als je een reactie achterlaat, vergeet dan niet het vakje ‘notify me’ aan te vinken! ^^



2 gedachtes over “Sweet, Sparkly, Advertisers

Geef een reactie

